Sajtókampány, reputáció növelése

50G-vel száguldó karácsonyi sajtókampány

Számos tényező befolyásolja egy sajtóközlemény sikerességét. Hiába fontos az üzenet, a téma, amibe beágyazzuk, a megfogalmazás, az időzítés mind meghatározzák a közlési hajlandóságot. A DS Smith jövőtudatos csomagolástechnikai vállalattal együttműködve arra hívtuk fel a figyelmet, hogy a rendkívüli erőhatások okán a csomagokban keletkező sérülések mekkora mértékű visszaküldést eredményeznek. Az európai cégeknél ez akár 18,1 milliárd eurós kárt is okozhat. A sajtóanyagot egy az ügyfelünk által végzett, 8000 fő megkérdezésével zajlott felmérésre építettük.

A szakértői pozicionálásnak és a minőségi PR munkának köszönhetően fókuszba került egy egyébként fontos társadalmi kérdés, a fenntarthatóság, továbbá növeltük a DS Smith reputációját is. A kiküldött sajtóközlemény vezető gazdasági, közéleti, regionális, szakmai, FMCG és rádiós médiumokban egyaránt megjelent.

Miért szerettük ezt a projektet?
Imádjuk az adatokat, a számokat, az izgalmas témákat, valamint a kiegyensúlyozott ügyfél-ügynökség szakmai kapcsolatot.