-
50G-vel száguldó karácsonyi sajtókampány
Karácsonyi sajtókampányunk keretében a DS Smith-szel együttműködve arra hívtuk fel a figyelmet, hogy a rendkívüli erőhatások okán a csomagokban keletkező sérülések mekkora mértékű visszaküldést eredményeznek az európai vállalatoknál.
-
Belső kommunikáció támogatása, avagy így születik a Terrán Világ
A Terrán Tetőcserép vállalati lapjának immár a hetedik kiadásán vagyunk túl. Hozzánk tartozik a Terrán Világ teljes körű tartalommenedzsmentje, emellett mi felelünk a grafikai tervezésért is.
-
Kutatás és sajtókampány a low-code, no-code világáról
„Üzleti alkalmazásfejlesztés és üzleti folyamatok digitalizációjának helyzete 2022” címmel online vezetői felmérést végeztünk ügyfelünknek az Oriana Software-nek.
-
Szakértői pozicionálás, edukáció – értékes téma mindig adódik
Ügyfelünkkel, a Grant Thornton nemzetközi üzleti- és adótanácsadó céggel folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél szélesebb körben tájékoztassuk az adóalanyokat a legfontosabb tudnivalókról, aktualitásokról.
-
Rajzpályázat: aktivitásra ösztönöztünk a DIEGO-val
Sajtókampányunkban a „DIEGO 30 éve” prokejt keretén belül meghirdetett rajzversenyre hívtuk fel a figyelmet.
-
Kampány arculat a törékeny valóságról
Key visual, egyetlen kép, amelyben egy egész történetet mesélünk el. Ebben a projektben a csontritkulás veszélyeire hívtuk fel a figyelmet.
-
Egyesületi kommunikáció – Adatból energia
Idén az energiaszektor adatalapú optimalizálásában mélyedtünk el részletesebben a MEE Vándorgyűlésén, így nemcsak az energetikával foglalkozó újságírókat tudtuk megszólítani, hanem azokat is, akik zöld és IT területen tevékenykednek.
-
Webinar az elektronikus számlázásról? Nem probléma
Partnerünkkel, a Grant Thornton nemzetközi üzleti- és adótanácsadó céggel 2022. tavaszán webinart forgattunk, melyben a Nemzeti Adó- és Vámhivatal közösen az “Elektronikus számlázás és archiválás 2022-ben” témakörét jártuk körül.
-
Médiatréning – Felkészültség, profizmus a kamera előtt is
Egy nagyobb cég esetében gyakran előfordul, hogy vezetőinek, szakértőinek interjún, sajtóeseményen vagy bármilyen hivatalos rendezvényen kell képviselniük a vállalatot, amikor is elengedhetetlen a megfelelő verbális és nonverbális kommunikáció. Ezek elsajátításában médiatréninggel segítjük ügyfeleinket.