Egyre többen tudják, hogy “Mi a pálya?”

Egy évvel ezelőtt indult együttműködésünk a Magyar Elektrotechnikai Egyesülettel, és máris számos sikeres projektet tudhatunk magunk mögött. A következőkben bemutatott kampány során feladatunk volt a rendezvény népszerűsítése sajtó- és Facebook kommunikációval, influencer marketinggel, továbbá videós tartalmak készítésével és szponzorfilm forgatásával.

A tavaly 3. alkalommal megrendezésre kerülő Mi a pálya? műszaki pályaválasztó fesztivál kommunikációját a nyitottság és a közös célok tették sikeressé. Nyitottság az Egyesület részéről, hogy egy szakmai szervezet is tud hitelesen kommunikálni attól, hogy használja a célcsoportját közvetlenül elérő, modern eszközöket és csatornákat, továbbá a közös cél, hogy mindezt együtt, a diákokkal képesek vagyunk valóra váltani. Megtanultak a diákság nyelvén beszélni, és figyelő tekintetekre találtak: 3 vlogger tudósított a roadshow budapesti állomásáról, akik összesen több mint 800.000 követővel rendelkeznek, így közel 250.000-en értesültek az eseményről. 24.185 like-ot sikerült így bezsebelni, a közösségi tartalmakra 867 komment érkezett, ahol a diákok egymásnak ajánlották mind a budapesti, mind a vidéki programokat. Közel 44.840 fiatal látta a Facebookon és Instagramon, hogy éppen mikor, hol és milyen programmal várják őket.

A tájékoztatást segítette az az 58 db sajtómegjelenés, ami a rendezvényhez kapcsolódóan született, és amelyekben vezető gazdasági, HR és közéleti portálokon, televízió- és rádióműsorokban nyilatkoztak a Magyar Elektrotechnikai Egyesület képviselői.
És nem csak látták, de el is jöttek az eseményre. Több mint 10.000 diák volt jelen Budapesten, Miskolcon, Pécsett, Debrecenben és Szegeden és Győrben! Több mint 100 szülő vett részt azokon a rendhagyó szülői értekezleteken, ahol tanárokkal, szakértőkkel és a cégek képviselőivel beszélgethettek és kérhettek tanácsot a gyermekük pályaválasztásával kapcsolatban. Több mint 110 kiállító (60 cég, 50 középiskola és 7 felsőoktatási intézmény) volt velünk, hiszen közös cél, hogy egy hosszútávon is stabil életpályamodellt kínáljanak műszaki területen.

Miért szerettük ezt a projektet?
Mert a közösen megfogalmazott célok és a kétoldalú, maximális ügynökség-ügyfél bizalom tették különösképp szerethetővé és sikeressé.

Nézd meg az eseményről forgatott filmünket!

Fotó: Zsemberi Zsófia
Film: Endru-Média/Sans Cliché