Naprakészen a külföldi piacokon is

A nemzetközi kommunikáció mindig egy izgalmas terep, hiszen már csak egy határral arrébb is más megoldások bizonyulhatnak hatékonynak, illetve ugyanaz az eszköz más keretet és megközelítést igényel, több vagy akár kevesebb lehetőséget adva a márkáknak. Kifejezetten igaz ez a sajtóközleményekre, témaajánlókra, amelyek esetében ahhoz, hogy ne minősüljön reklámnak egy anyag, a médiumok számára valóban hasznos és minőségi információval kell, hogy bírjon a tartalom.

A Terrán Tetőcserép Gyártónak köszönhetően az elmúlt két évben korszakalkotó projektek kommunikációját támogathattuk. Többek között új gyárak nyitásáról számolhattunk be, és innovatív termékfejlesztésekről adhattunk hírt. A Generon napelemes tetőcserép bevezetését is számos kampánnyal segítettük, és amire igazán büszkék vagyunk, hogy részünk lehetett a külföldi terjeszkedés megalapozásában is. A horvát és szlovén piacon a médiavásárlásért, valamint a sajtómunkáért feleltünk, emellett az idegen nyelvű microsite-ok elkészítésében vállaltunk szerepet.

Mivel a Terrán a termék értékesítését csak 2021 tavaszán tervezi megkezdeni a célországokban, első lépésként az ismertségnövelésre helyeztük a hangsúlyt, majd a Generon előnyeit, speciális tulajdonságait osztottuk meg a vásárlókkal. A téma kapcsán szaklapokban és közéleti médiumokban is megjelentünk, PR cikkekkel, bannerekkel, imázs hirdetésekkel egyaránt.

Miért szerettük ezt a projektet?
Egyrészt mindig örülünk, amikor határokat léphetünk át, és más kulturális alapokat figyelembe véve alakíthatjuk egy brand kommunikációját. Másrészt szeretünk tanulni, fejlődni, megérteni eltérő rendszerek működését, mivel úgy gondoljuk, hogy egyik erősségünk a kiemelkedő rendszerlátás és a komplex projektek zökkenőmentes menedzselése.