Rajzpályázat aktivitásra ösztönöztünk

Rajzpályázat: aktivitásra ösztönöztünk a DIEGO-val

Még élénken élnek az emlékezetünkben a DIEGO városi-village mintájú játszó-padlószőnyegek, melyek sok gyermek számára okoztak felejthetetlen pillanatokat hosszú évtizedeken keresztül. Őszi sajtókampányunkban a Brightly reklámügynökséggel együttműködve hívtuk fel a figyelmet a „DIEGO 30 éve” projekt keretén belül meghirdetett rajzversenyre, mely szintén az óvodás korú gyermekeknek szólt.

A kezdeményezésről a közéleti oldalak mellett marketingkommunikációs és életmóddal foglalkozó médiumok is beszámoltak, az egyik legnagyobb eléréssel bíró megjelenésünk az Index.hu cikke volt.

Miért szerettük ezt a projektet?
Mert jó érzéssel tölt el minket, ha a sajtókommunikációs feladatok ellátásával egy jó ügyet is támogathatunk.